top of page

X Clàssic Pla de l'Estany, Mediterrània a dalt de tot

El 31 de Gener de 2026, va arrencar a Cornellà del Terri la temporada de la Copa Gironina de Regularitat, organitzada per Classics Rent Services i de la modalitat de Regularitat de carretera oberta FEVA.

Entre les nostres files, varis equips van participar en el rally per alçar-se amb varis trofeus!


Jorge Villasan i Eduard Gàlvez, amb el VW Golf MK2 van proclamar-se vencedors tant del rally com de la Classe I.



Pepe López i Marc Pedrals amb el VW Sirocco van quedar en 14a posició i vencedors de la Classe G.



Pau Coma-Cros i Sílvia Simó, amb el Porsche 911 2.7 van quedar 17ens i 2ns de la Classe G.



Lluís Gassó i Cecília Latorre, després uns problemes amb els aparells van acabar en 25a posició amb l'Honda Civic.



Gràcies Mediterranis per la vostra participació i a donar-ho tot a la resta del campionat!


 
 
 

Comentarios


bottom of page