3r Rally El Trepat amb molt de fang!
- Joan Cairó Ferrer
- 17 mar
- 1 min de lectura
El 21 de febrer a Montblanc es va donar el tret de sortida a la temporada del Campionat de Catalunya de Rallys de Terra. Amb un cap de setmana marcat per la pluja de dies anteriors, el fang va ser protagonista, tot i això els Mediterranis van lluitar fins al final!
En 3a posició Scratx i començant la temporada de la millor forma, Eduard Viñolas i Gerard Alsina van aconseguir aguantar el ritme amb el veloç Skoda Fabia R5.
Manel Arroyo i Miquel Amblàs, amb el Porsche 911 SC van quedar 13ens scratx i 1rs de Pre-85, començant bé la temporada pel campionat d'Històrics sobre Terra.
Malauradament vam tenir retirats tant per problemes mecànics com per sortides de pista al fang on no van poder aconseguir sortir...
Casanovas i Denisia amb el Ford Sierra
Dalmau i Moragas amb el Ford Escort Mk2
Casanovas i Rivas amb el Ford Focus 1.6
Molts ànims als que van abandonar i molta sort a tots per les futures proves!




Comentarios